FITNESS

FITNESS3/10/2018

Πως να ελέγξουμε μόνες μας το βάρος μας.

Πόσες και πόσες φορές δεν έχουμε «αγχωθεί» με τα σκαμπανεβάσματα της ζυγαριάς μας; Πόσες φορές δεν έχουμε «πανικοβληθεί» σκεπτόμενες ότι πλησιάζει το καλοκαίρι; Πόσες φορές έχουμε πάει να φορέσουμε το αγαπημένο μας τζιν και μας έχει κόψει κρύος ιδρώτας γιατί δεν κουμπώνει;…

Μην αγχώνεσαι!!!...Υπάρχει τρόπος!!! Εύκολα, χωρίς δίαιτες, χωρίς στέρηση, χωρίς ιδιαίτερα «μαντζούνια», απλά προσέχοντας κάποια πράγματα.

Η ζάχαρη
Περιόρισέ την ή αφαίρεσέ την εντελώς από την καθημερινότητα σου. Εάν πίνεις τον καφέ σου με ζάχαρη, επέτρεψε στον εαυτό σου μόνο μία κουταλιά του γλυκού την μέρα ή προτίμησε κάποιο γλυκαντικό με στέβια. Απέφυγε τα αναψυκτικά, ακόμη και αυτά που δεν περιέχουν ζάχαρη γιατί το ανθρακικό κάνει ούτως ή άλλως κακό στην υγεία μας και προπάντων στην κυτταρίτιδα! Εάν έχεις συνηθίσει να συνοδεύεις το γεύμα σου με κάποιο ρόφημα και δεν μπορείς να το σταματήσεις, επέλεξε κάποιο ανθρακούχο νερό με μερικές σταγόνες φρέσκο χυμό λεμονιού.

Το νερό
Πιες πάρα πολύ νερό!!! Το νερό περιορίζει το αίσθημα της πείνας και βοηθάει να απομακρυνθούν οι τοξίνες από το σώμα.

Το αλάτι
Περιόρισέ το, γιατί κάνει κατακράτηση υγρών.

Η διατροφή 
Απέφυγε το junk food και τα snak. Μπορεί να είναι απολαυστικά αλλά το μόνο που θα σου αφήσουν είναι λίπος και πόντους! Το πρωινό σου, θα μπορούσε να περιλαμβάνει μία φέτα ψωμί με μία κουταλιά του γλυκού μέλι, και ένα αυγό βραστό ή ποσέ. Εναλλακτικά ένα τοστ με γαλοπούλα και τυρί με χαμηλά λιπαρά. Βάλε στην διατροφή σου πολλά φρούτα και λαχανικά, περιορισμένους υδατάνθρακες και πολύ πρωτεΐνη. Φρόντισε τα καθημερινά σου γεύματά να είναι ως επι το πλείστων κρέας ή ψάρι, ψητό ή βραστό και πάντα να συνοδεύονται με πράσινη σαλάτα ή βραστά λαχανικά. Για το βράδυ, μπορείς να επιλέξεις ανάμεσα σ’ ένα γιαούρτι ή γάλα με χαμηλά λιπαρά μαζί με λίγα δημητριακά ή μια πράσινη σαλάτα.

Η άσκηση
Μπορεί να μην έχεις χρόνο για γυμναστήριο αλλά μπορείς να επιλέξεις να ανέβεις με τις σκάλες αντί να χρησιμοποιήσεις το ανσασερ. Ή να πας με τα πόδια μέχρι το φούρνο αντί να πάρεις το αυτοκίνητο. Γενικά, βρες τρόπους να κινείς το σώμα σου! Λίγη άσκηση καθημερινά βοηθάει στο να «ξυπνήσουμε» τον μεταβολισμό μας και να ξεκινήσει να κάνει καύσεις.


Κάνοντας αυτά τα απλά πραγματάκια, που εύκολα μπορούν να ενταχθούν στο πρόγραμμα σου, να είσαι σίγουρη πως θα έχεις πάντα ένα ένα όμορφο, γερό σώμα!